Back to School – Palas Mall Iaşi

CONCEPT Back to school – Palas Mall Iaşi: Realizare concept vizual și materiale de comunicare.
Campania Back to school s-a desfăşurat pe o perioadă de trei săptămâni. Astfel, agenţia a livrat către client, 3 direcţii vizuale diferite, cu premii asortate temei săptămânii:

MODĂ, SPORT şi REALITATE VIRTUALĂ

Perioada 26 august – 4 septembrie STYLISH @ SCHOOL
Targetul primei săptămâni de campanie sunt clienţii care doresc să-şi reînoiască atât garderoba lor, cât şi cea a copiilor, în timp pentru şcoală.

Perioada 5 – 11 septembrie SPORTY @ SCHOOL
În această perioadă, tema este sportul şi activităţile fizice. Clienţii au fost invitaţi să participle la campionatul de badminton, un sport pentru întreaga familie.

Perioada 12 – 18 septembrie FUN @ SCHOOL
În această perioadă, clienţii au fost invitaţi să descopere realitatea virtuală, având ca target adolescenţii pasionaţi de jocuri şi competiţii online.

Direcții de comunicare implementate: mediul online, mediul offline şi outdoor.

Post A Comment