Substanță

de Branding

  • Analiza Strategiei de Marketing

Înainte de a începe analiza strategiei de marketing, trebuie să înțelegem foarte bine modelul de afaceri al clientului şi să descoperim esența brandului ce urmează a fi promovată. În momentul în care lucrurile sunt clare, încercăm să facem același lucru şi pentru concurență și strategia de marketing adoptată de aceștia. După ce percepem pe deplin valorile, obiectivele şi, cel mai important, provocările clientului, putem începe să punem ideile pe hârtie.

  • Crearea și Dezvoltarea Identității de Brand

Înţelegând valorile cele mai importante ale clientului şi modelul său de afaceri, putem crea orice tip de  elemente de identitate de brand. Logo-ul este cu siguranţă unul dintre cele mai importante elemente, iar integrarea acestuia în identitatea organizaţiei reprezintă primii paşii din marea călătorie a brandului.

Precipitat de

Produs

  • Strategie și Design pentru Campanii de Produs

Cheia unei campanii de marketing de succes pentru un produs este, în primul rând, un produs excelent. Dacă acest element este pus la punct, tot ce mai rămâne de făcut este sincronizarea strategiei globale de marketing cu strategia de business și introducerea valorilor brandului la fiecare punct în care acesta interacționează cu publicul. Simplu, nu?

  • Concept și Design de Packaging

O metodă excelentă de a transmite valorile unui brand este prin ambalajul produsului. Combinând creativitatea, utilitatea și strategia, putem crea un element unic al brandului tău ce va face ca produsul tău să fie constant în toate coșurile de cumpărături (atât cele fizice, cât și cele digitale).

Formulă de

Graphic Design

  • Strategie și Design pentru Campanii Retail

Cea mai mare provocare când creezi o campanie de marketing pentru retail este dezvoltarea unui mecanism care să fie o noutate captivantă, și în același timp să ofere suficiente motive publicului să se implice. După ce mecanismul este creat, un alt element important este frecvența și sezonalitatea – publicul trebuie să fie implicat și fericit pe tot parcursul anului.

  • Strategie și Design pentru Campanii HO.RE.CA.

Există două elemente esențiale de avut în vedere când creezi o campanie de marketing pentru clienți din sfera HO.RE.CA :

1. Produsele și serviciile oferite trebuie să fie perfecte.

2. Trebuie să creezi conținut ce comunică direct cu publicul, conținut care să fie considerat util, interesant și demn de arătat și altora.

Formulă de

Digital Design

  • Website UX/UI Design

Pe lângă faptul că pagina web a companiei ar trebui să fie utilă, optimizată pentru telefoanele mobile (responsive) și user-friendly, ar trebui totodată să ofere publicului o experienţă integrată. Ar trebui să transmită valorile brandului tău prin fiecare click/scroll pe care userul îl face, astfel încât să simtă că el este protagonistul unei poveştii captivante (poveste care îl ajută să îşi atingă obiectivele de dezvoltare personală şi profesională).

  • Design pentru Campanii Social Media

Social Media a evoluat foarte rapid într-un canal de advertising de sine stătător. Din acest motiv, luând un design creat pentru alt canal de marketing și integrându-l în strategia de social media nu este o soluție deloc validă. Materialele create pentru social media trebuie să aibă în vedere faptul că publicul este diferit, şi solicită diferite tipuri de conţinut (să nu mai spunem cât de important este să alegem platformele social media potrivite, înainte de a începe crearea un design).

Soluţie de

Social Media

  • Strategie Social Media

Social Media a devenit astăzi noul website de prezentare, departament de relaţii cu clienţii şi PR al multor branduri moderne. Bazându-ne pe profilul de Buyer Persona al clientului, vom crea un mix de conţinut, ce oferă valoare adaugată şi ajută la crearea unor interacţiuni digitale relevante pe Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest.

  • Mecanisme pentru Campanii Social Media

Postarea unor elemente de conţinut atent selectate cu o constanță strategică nu garantează successul în Social Media. Uneori, trebuie să fii un pic mai creativ şi să integrezi mecanismele campaniilor tradiţionale de marketing în mediul digital, pentru a crea o experienţă care merită într-adevăr atenția publicului.

Compus de

Conţinut

  • Crearea şi organizarea conţinutului de marketing

Conţinutul de marketing poate avea mai multe forme, mărimi şi medii în care poate fi utilizat. Este unul dintre elementele cheie ale strategiei de Inbound Marketing şi, dacă este folosit corect, poate ajuta la poziţionarea companiei tale ca şi lider de business ce oferă valoare adăugată pentru întreaga comunitate în mod gratuit. Spunându-i unui potenţial client că tu ești cel mai bun în domeniu este important, însă arătându-i dovezi clare ale expertizei tale prin articole/videouri/infografice pe website-ul tău este crucial.

  • Strategie Video

Conţinutul video a cucerit lumea de ceva timp şi din ce în ce mai multe companii încearcă să introducă acest element în strategia lor de marketing. Credem că un video poate fi un mod excelent de a comunica cu publicul ţintă, însă doar dacă este aliniat corespunzător la direcțiile generale de marketing.

Esență de

Inbound Marketing

  • Influencer Marketing

Oamenii au urmărit dintotdeauna recomandarea unui prieten care ştie mai multe despre un anumit subiect de interes decât ei. Astăzi, acest prieten, numit şi “influencer”, a devenit cunoscut prin trendurile pe care le setează și prin intermediul cărora influenţează comportamentele de consum ale altor persoane din jurul lumii. Provocarea cea mare este alegerea strategiei pe care vrei să o adopţi când trebuie să îţi asociezi brandul cu un influencer, şi specificul conţinutului pe care vrei să îl promovezi.

  • Campanii Newslettere

Dacă clienţii sau potenţialii clienţi au destulă încredere în tine încât să-ţi încredinţeze adresele personale de email, indicat ar fi să le trimiți informații relevante pentru ei. Deşi atenţia oamenilor față de email-uri a scăzut în ultimii ani, un newsletter ce este util şi prezintă un design interesant poate crea interes pentru ce ai de spus/oferit și pentru imaginea ta de brand.

Mixtură de

Advertising Online

  • Crearea campaniilor de Ad-uri Social Media

Uneori, chiar şi o campanie Social Media creată foarte bine din punct de vedere strategic, poate întâlni dificultăţi în a ajunge în atenţia publicului. Aici intervin anunţurile plătite (Social Media Ads), ce ajută la creşterea notorietăţii unui brand, printr-un sistem de targetare care va prelua eforturile tale de comunicare şi le va transmite către publicul dorit (contra cost, evident). Aceasta este o soluţie personalizată ce poate ajuta la îndeplinirea/îmbunătățirea indicatorilor de perfomanţă (KPI) – de la numărul vizitelor pe blog, la numărul de aplicaţii instalate, la numărul de like-uri de pe o pagină.

  • Google Adwords Campaign Creation and Management

N-a fost niciodată mai simplu să cumperi spațiu de advertising de pe Google decât este acum; tratând Google Adwords ca oricare altă platformă unde îți promovezi mesajul de marketing nu este neapărat o strategie pierzătoare, dar este cu siguranță una foarte banală. Valoarea adevărată apare atunci când integrezi fiecare element al campaniei cu conceptul de ansamblu.