Agenţia a livrat către client concept vizual şi mecanisme pentru Campania Back to School, campanie implementată în 3 mall-uri din ţară.
Toamna aceasta, Palas/Iulius este mallul ce încearcă să facă tranziţia tinerilor din vacanţă către începutul unui nou an şcolar, prin activităţi cu care se pot identifica elevii anului 2017.
Conceptul:
Bazându-ne pe prezenţa tot mai mare în mediul online a elevilor dar şi pe dorinţa acestora de a avea cât mai multe gadgeturi, am venit cu idea unui concept ce îmbină activităţile întreprinse de elevi în timpul liber cu programul pe care îl au în timpul şcolii, astfel încât ei se pot identifica cu fiecare personaj din imagini.
Au fost create 2 tipuri de vizualuri:
primul cu focus pe comunităţile sportive, care gravitează în jurul activităţilor fizice de echipă, prin care tinerii îşi creează un stil de viaţă sănătos;
cel de-al doilea vizual se concentrează pe comunităţile online, având la bază creşterea în popularitate a conţinutului video.
Direcții de comunicare implementate: mediul online, mediul offline şi outdoor.
Hello, pe www.aqv.ro utilizăm cookie-uri și alte tehnologii similar pentru a identifica utilizatorii recurenți și preferințele acestora, pentru a analiza traficul online și pentru a eficientiza campaniile de comunicare. Prin apăsarea butonului ”Accept” pe acest banner sau prin navigarea pe website sunteți de accord cu utilizarea cookie-urilor (asta în cazul în care nu le-ați dezactivat). Tot ce ar trebui să știți despre cookie-uri, inclusiv cum se pot dezactiva, găsiți pe pagina noastră despre Protecția datelor personale.