Campanie Black Friday Palas Mall Iaşi + Iulius Group
Agenția a livrat către client concept vizual și mecanisme pentru campania Black Friday, campanie implementată în 4 mall-uri din ţară.
S-a urmărit crearea unei experienţe speciale pentru clienţii care petrec timpul împreuna cu prietenii la cumpărături. S-a dorit răsplătirea şi încurajarea cumpărăturilor în doi, reinterpretând astfel termenul de „Black Friday”, dându-i o nouă tonalitate – cumpărăturile în doi sunt mai recreative şi distractive.
În perioada 25 – 26 Noiembrie, Palas Mall şi Iulius Mall Iaşi au împărţit campania B.F.F. oferind doua zile de reduceri ieşenilor.
Înainte de începerea campaniei, agenţia Aquavita a livrat către client un vizual teaser pentru pregătirea publicului de următoarea campanie.
Direcții de comunicare implementate: mediul online, mediul offline şi outdoor.
Hello, pe www.aqv.ro utilizăm cookie-uri și alte tehnologii similar pentru a identifica utilizatorii recurenți și preferințele acestora, pentru a analiza traficul online și pentru a eficientiza campaniile de comunicare. Prin apăsarea butonului ”Accept” pe acest banner sau prin navigarea pe website sunteți de accord cu utilizarea cookie-urilor (asta în cazul în care nu le-ați dezactivat). Tot ce ar trebui să știți despre cookie-uri, inclusiv cum se pot dezactiva, găsiți pe pagina noastră despre Protecția datelor personale.