Logo
  • Laborator
  • Despre Alchimişti
    • Back
    • Ce facem?
    • Alchimiştii
  • Procedee
    • Back
    • Substanță de Branding
    • Precipitat de Produs
    • Formulă de Graphic Design
    • Formulă de Digital Design
    • Soluție de Social Media
    • Compus de Conținut
    • Esență de Inbound Marketing
    • Mixtură de Advertising Online
  • Solutii
    • Back
    • Proiecte
    • Clienți
  • Blog
  • Contact
  • Engleză
  • Strada N. Istrati, Nr. 2

  • 700460, Iași, România

  • office@aqv.ro

Logo Sticky Logo Logo Sticky Logo
  • Laborator
  • Despre Alchimişti
    • Ce facem?
    • Alchimiştii
  • Procedee
    • Substanță de Branding
    • Precipitat de Produs
    • Formulă de Graphic Design
    • Formulă de Digital Design
    • Soluție de Social Media
    • Compus de Conținut
    • Esență de Inbound Marketing
    • Mixtură de Advertising Online
  • Solutii
    • Proiecte
    • Clienți
  • Blog
  • Contact
  • Engleză
  • Rebranding ColorEX
  • Rebranding ColorEX
  • Rebranding ColorEX
  • Rebranding ColorEX
  • Rebranding ColorEX
  • Rebranding ColorEX
  • Rebranding ColorEX
  • Rebranding ColorEX
  • Rebranding ColorEX

Rebranding ColorEX

Statusul pieței

În 2017, un an în care piața de vopsele și tencuieli era dominată de către marii retaileri DIY, apare în Iași, un nou brand local. În urma schimbării acționariatului fabricii de vopsele și tencuieli S.C. Imparat S.R.L., a fost firesc să urmeze o schimbare a identității vizuale și a strategiei de poziționare.

Provocarea

Vopselele și tencuielile de la S.C. Imparat S.R.L. aveau deja o reputație excelentă printre specialiștii în construcții și magazinele DIY de dimensiuni reduse din județul Iași. Misiunea noastră a fost să creăm un brand nou, care să fie atractiv, relevant și ușor recognoscibil atât pentru publicul actual, cât și pentru noul public: utilizatorul final care va folosi vopselele și tencuielile în proiecte creative de tip DIY.

Strategia

Culoarea, protecția și rezistența sunt principalele caracteristici ale vopselelor și tencuielilor. Astfel, am decis să ne axăm în principal pe forme geometrice și linii drepte, typefaceuri solide, drepte și fără serife, culori vii, aprinse și complementare.

Culorile joacă un rol foarte important și în diferențierea celor 4 game de produse, fiecare fiind ușor identificabilă prin cele 2 culori definitorii per fiecare gamă. Un alt beneficiu al culorilor este creșterea notorietății și a impactului vizual al ambalajelor produselor când acestea sunt așezate pe raftul retailerilor.

Rezultatul

Noua gamă de produse EX, lansată la începutul anului 2018 va fi disponibilă în curând pe rafturile magazinelor DIY, toate informațiile fiind disponibile și pe noul website ColorEX. Următorii pași pentru dezvoltarea brandului vor avea ca principal focus comunicarea poveștii ColorEX în mediul digital.

 

Categories

  • Branding
  • Corporate
Rebranding ColorEX

Back to School – Palas Mall + Iulius Group

Rebranding ColorEX

Silk District – Strategie de Brand

  Strada N. Istrati, Nr. 2
     700460, Iași, România
+4 0728 083 555
   office@aqv.ro

aqv.agency
Protecția datelor personale

Contact

Pentru mai multe detalii, vă aşteptăm sa ne căutați la orice oră, nu prea devreme.

Formular Contact

Footer Logo
©2018 Aquavita - Toate drepturile rezervate.
Hello, pe www.aqv.ro utilizăm cookie-uri și alte tehnologii similar pentru a identifica utilizatorii recurenți și preferințele acestora, pentru a analiza traficul online și pentru a eficientiza campaniile de comunicare. Prin apăsarea butonului ”Accept” pe acest banner sau prin navigarea pe website sunteți de accord cu utilizarea cookie-urilor (asta în cazul în care nu le-ați dezactivat). Tot ce ar trebui să știți despre cookie-uri, inclusiv cum se pot dezactiva, găsiți pe pagina noastră despre Protecția datelor personale.