Statusul pieței
În 2017, un an în care piața de vopsele și tencuieli era dominată de către marii retaileri DIY, apare în Iași, un nou brand local. În urma schimbării acționariatului fabricii de vopsele și tencuieli S.C. Imparat S.R.L., a fost firesc să urmeze o schimbare a identității vizuale și a strategiei de poziționare.
Provocarea
Vopselele și tencuielile de la S.C. Imparat S.R.L. aveau deja o reputație excelentă printre specialiștii în construcții și magazinele DIY de dimensiuni reduse din județul Iași. Misiunea noastră a fost să creăm un brand nou, care să fie atractiv, relevant și ușor recognoscibil atât pentru publicul actual, cât și pentru noul public: utilizatorul final care va folosi vopselele și tencuielile în proiecte creative de tip DIY.
Strategia
Culoarea, protecția și rezistența sunt principalele caracteristici ale vopselelor și tencuielilor. Astfel, am decis să ne axăm în principal pe forme geometrice și linii drepte, typefaceuri solide, drepte și fără serife, culori vii, aprinse și complementare.
Culorile joacă un rol foarte important și în diferențierea celor 4 game de produse, fiecare fiind ușor identificabilă prin cele 2 culori definitorii per fiecare gamă. Un alt beneficiu al culorilor este creșterea notorietății și a impactului vizual al ambalajelor produselor când acestea sunt așezate pe raftul retailerilor.
Rezultatul
Noua gamă de produse EX, lansată la începutul anului 2018 va fi disponibilă în curând pe rafturile magazinelor DIY, toate informațiile fiind disponibile și pe noul website ColorEX. Următorii pași pentru dezvoltarea brandului vor avea ca principal focus comunicarea poveștii ColorEX în mediul digital.