Aer de vacanță

Andra și Andrei sunt doi oameni pasionați de călătorie, ce au dorit ca stilul lor de viață să poată fi accesibil pentru oricine este în căutare de aventură și experiențe noi. Așa a apărut Aer de Vacanță, comunitate de călători ce te poate ajuta să vezi lumea cu un buget redus.

scope of work

Misiunea noastră a fost de a transpune viziunea (și personalitățile) fondatorilor într-o identitate vizuală integrată, ce va seta apoi direcția de comunicare pentru website, vizualurile de pe social media și produsele din eshop.

brand identity design

Am vrut să redăm o nouă viziune asupra logo-ului, prin îmbinarea literelor A și V (inițialele proiectului) astfel încât să formeze o busolă, un simbol iconic asociat călătoriilor. Ea reprezintă îndrumare și siguranță, dar și faptul că oriunde te îndrepți, busola te va duce întotdeauna spre direcția corectă. În plus, simbolul este optimizat pentru a fi utilizat de sine stătător pentru fotografiile de profil de pe canalele de social media, cât și sub formă de pattern sau altă reprezentare pe diverse produse Aer de Vacanță.

testimonial

Colaborarea cu echipa AQUAVITA SOLUTIONS a început după aproximativ 2 ani de activitate în mediul online a proiectului AER DE VACANȚĂ. Ne-am dorit o nouă identitate vizuală a brandului, pe care să o folosim atât în social media, cât și pentru a personaliza produsele vândute în magazinul online. După câteva discuții detaliate cu privire la ceea ce dorim să transmitem publicului, ce imagine dorim să proiectăm în online, variantele propuse de AQUAVITA au fost cu mult peste așteptările noastre.
Dorim să îi mulțumim întregii echipe, care ne-au ascultat gândurile și dorințele și au dat dovadă de multă răbdare în finalizarea produsului, dar și pentru pozitivitate, flexibilitate și profesionalism.
Andra și Andrei, Aer de Vacanță