TRUSTLINE SYSTEM

Începerea unui proiect complex de la 0 este o oportunitate care vine și cu o responsabilitate considerabilă. Aceasta este povestea unui astfel de proiect, ce a început ca un redesign de logo și s-a transformat într-un efort strategic pe mai multe planuri.

about the brand

Trustline System este un tech startup din București, România, ce oferă soluții de Whistleblowing Management, suport la implementare și consultanță legislativă. Whistleblowing Management (Managementul Avertizorilor de Integritate) reprezintă modalitatea prin care organizațiile identifică și rezolvă problemele ce țin de conflicte de interese și comportamente ce nu sunt etice.

Scope of work

Scopul nostru a fost să pregătim brandul Trustline System pentru lansarea oficială pe piața din România. După un workshop de discovery ne-am dat seama de complexitatea viitorului proiect. Prin urmare, am început să dezvoltăm o Strategie de Brand coerentă, un website de prezentare și o strategie de comunicare pe social media.

Visual identity

Conceptul de Whistleblowing gravitează în jurul curajului de a raporta diverse nereguli cu scopul de a crea un mediu de lucru în care toți se pot simți în siguranță. Pornind de la aceste informații am integrat în noua identitate de brand simbolurile speech bubble (popup mesaj) și ușa/ușile deschise, transmițând astfel deschiderea și transparența.

visual identity

Am creat apoi o serie de ilustrații personalizate ce prezentau un număr variat de personaje, asigurându-ne că este promovată egalitatea între genuri și naționalități. Aceste ilustrații împreună cu o strategie de comunicare prietenoasă și directă, au ajutat la explicarea unui concept/serviciu complex unui public non-tehnic.

UX/UI design

Whistleblowing Management este un concept complex. Trustline System oferă suport organizațiilor înainte, în timpul și după implementare, platforma fiind personalizabilă în funcție de specificațiile clientului – acesta a fost mesajul cheie pe care noul website urma să-l transmită publicului.

Am optat pentru ilustrații și icons personalizate pentru o abordare prietenoasă și deschisă. Rezultatul a fost o experiență digitală ce oferă informații într-un mod ușor de înțeles ce este și parcurs cu plăcere.

Motiongraphics

Am decis să investim și în educarea publicului referitor la integritatea la locul de muncă și la Whistleblowing în general, dezvoltând 3 video-uri de tip motion graphics explicative în care am oferit o viziune de ansamblu asupra conceptelor și asupra platformei dezvoltată de Trustline System.

Rulează videoul

Social Media

Educația a fost și focusul strategiei de Social Media, prezentând publicului elemente de conținut relevante și ușor de înțeles, atât pentru organizațiile ce vor trebui să implementeze o platformă de Whistleblowing Management datorită unei directive a Uniunii Europene, cât și pentru persoanele ce lucrează în aceste organizații.