Bioderma - club naos România

Conceptul de brand/product loyalty are la bază 2 elemente: produse/servicii pe măsura așteptărilor și o strategie. Bioderma România avea ambele aspecte puse la punct, tot ce le mai lipsea era o metodă creativă prin care să le comunice.

about the brand

Bioderma este un brand internațional de produse dermato-cosmetice care a schimbat fundamental înțelegerea preconcepută a industriei de frumusețe printr-o abordare complet diferită: ecobiologia sau arta protejării ecosistemului pielii prin întărirea mecanismelor naturale ale acestuia. Brandul cu o vechime de peste 40 de ani face parte din viziunea NAOS, companie care dorește să ofere lumii sănătate, stare de bine și considerație.

scope of work

Platforma de loializare, Club Bioderma, urma să se rebranduiască în Club NAOS, înglobând noi beneficii și funcționalități ale celor două branduri, Bioderma și Institut Esthederm. Rolul nostru a fost de a crea conceptul pentru campania de lansare prin care Bioderma dorea să comunice către public (atât cei care erau membrii clublui anterior, cât și către viitorii membri) beneficiile noii platforme de loializare – Club NAOS.

communication campaign - teasing

Am început prin a înțelege filosofia și viziunea NAOS – sănătate, stare de bine, considerație, afecțiune și dragoste. Am plecat de la această promisiune a brandului și am construit un mesaj de campanie care a creat simultan o stare de liniște și curiozitate:
”Fiecare emoție se trăiește prin piele. Pregătește-ți pielea pentru noi emoții.”
Mesajul a fost transmis printr-o serie de video-uri și vizualuri ce au avut ca focus pielea, prezentată așa cum este ea, fără editare digitală sau fizică.

communication campaign - launch

Campania a început cu două săptămâni de teasing, apoi a urmat lansarea mesajului care a avut rolul de a educa publicul în legătură cu mecanismele de funcționare ale platformei de loializare și, bineînțeles, de a prezenta beneficiile membrilor Club NAOS.

UX/UI Design

Landing page-ul campaniei a fost conceput și el în 2 etape:
1. Pentru campania de teasing principalul obiectiv al landing page-ului a fost abonarea la newsletter.
2. Pentru campania de lansare, publicul a fost direcționat către înscrierea în Club NAOS. Din punct de vedere al UX/UI design, ne-am dorit să punem bazele unui proces de înscriere și onboarding cât mai intuitiv și ușor de înțeles de către useri.

Testimonial

Echipa de la Aquavita Solutions a creat un concept de campanie în linie cu abordarea NAOS și a integrat în mod strategic povestea Bioderma în fiecare material de comunicare. Am apreciat deschiderea și dedicarea lor, demonstrând pe tot parcursul proiectului că sunt un partener de încredere.

Bioderma România Digital Team